שער שכם מחסומים - מירושלים לעזה, דרך הטיקטוק: נקודות המפתח בדרך להסלמה / בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם.

עימותים אלימים סביב שער שכם בירושלים. עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים. מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה. מאות צעירים ערבים שנמצאים במקום . אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים .

רחבת השער היא המתחם הציבורי הפופולרי ביותר בתקופת הרמדאן, ועשרות אלפי אנשים עוברים או יושבים במקום מדי ערב. כל ר×'×¢ - אחמ×
כל ר×'×¢ - אחמ×" טי×'×™ פוצץ את ×"ראיון: "תשאל לפי ×"סטנ×"רטים שלי" from kore.co.il
בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם. לטענת המשטרה, הם תקפו שוטרים, ניסו לפרוץ מחסום משטרתי, . העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות . עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים. המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה. שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה. באחרונה התנגד ראש השבכ, נדב ארגמן, להצבת המחסומים ברחבת שער שכם, פעולה אשר הביאה.

העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות .

מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה. באחרונה התנגד ראש השבכ, נדב ארגמן, להצבת המחסומים ברחבת שער שכם, פעולה אשר הביאה. המדרגות ברחבת שער שכם ומציבה. שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה. רחבת השער היא המתחם הציבורי הפופולרי ביותר בתקופת הרמדאן, ועשרות אלפי אנשים עוברים או יושבים במקום מדי ערב. עם רדת הלילה וסיום צום הראמאדן חזרו. שער שכם הוא לא רק שער כניסה לעיר העתיקה, אלא גם אחד השטחים. אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים . המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. עימותים אלימים סביב שער שכם בירושלים. תפילת מחאה בזמן הרמדאן ברחבה שבה הוצבו מחסומים למנוע ישיבה. עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים. לפי המשטרה, מטרת המחסומים אינה .

באחרונה התנגד ראש השבכ, נדב ארגמן, להצבת המחסומים ברחבת שער שכם, פעולה אשר הביאה. סרוגים | שוב מהומות בשער שכם. עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים. העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות . לטענת המשטרה, הם תקפו שוטרים, ניסו לפרוץ מחסום משטרתי, .

רחבת השער היא המתחם הציבורי הפופולרי ביותר בתקופת הרמדאן, ועשרות אלפי אנשים עוברים או יושבים במקום מדי ערב. כל ר×'×¢ - אחמ×
כל ר×'×¢ - אחמ×" טי×'×™ פוצץ את ×"ראיון: "תשאל לפי ×"סטנ×"רטים שלי" from kore.co.il
בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם. על פי הדיווחים מפכל המשטרה, יעקב שבתאי הנחה להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם בעקבות העימותים בבירה. אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים . העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות . המדרגות ברחבת שער שכם ומציבה. לפי המשטרה, מטרת המחסומים אינה . מאות צעירים ערבים שנמצאים במקום . המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה.

אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים .

מאות צעירים ערבים שנמצאים במקום . שער שכם הוא לא רק שער כניסה לעיר העתיקה, אלא גם אחד השטחים. על פי הדיווחים מפכל המשטרה, יעקב שבתאי הנחה להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם בעקבות העימותים בבירה. סרוגים | שוב מהומות בשער שכם. לפי המשטרה, מטרת המחסומים אינה . רחבת השער היא המתחם הציבורי הפופולרי ביותר בתקופת הרמדאן, ועשרות אלפי אנשים עוברים או יושבים במקום מדי ערב. באחרונה התנגד ראש השבכ, נדב ארגמן, להצבת המחסומים ברחבת שער שכם, פעולה אשר הביאה. תפילת מחאה בזמן הרמדאן ברחבה שבה הוצבו מחסומים למנוע ישיבה. לטענת המשטרה, הם תקפו שוטרים, ניסו לפרוץ מחסום משטרתי, . שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה. אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים . עם רדת הלילה וסיום צום הראמאדן חזרו. המדרגות ברחבת שער שכם ומציבה.

בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם. שער שכם הוא לא רק שער כניסה לעיר העתיקה, אלא גם אחד השטחים. המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה. תפילת מחאה בזמן הרמדאן ברחבה שבה הוצבו מחסומים למנוע ישיבה.

בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם. מירושלים לעז×
מירושלים לעז×", ×"רך ×"טיקטוק: נקו×"ות ×"מפתח ×'×"רך ל×"סלמ×" from img.haarets.co.il
אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים . העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות . לטענת המשטרה, הם תקפו שוטרים, ניסו לפרוץ מחסום משטרתי, . סרוגים | שוב מהומות בשער שכם. תפילת מחאה בזמן הרמדאן ברחבה שבה הוצבו מחסומים למנוע ישיבה. המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. שער שכם הוא לא רק שער כניסה לעיר העתיקה, אלא גם אחד השטחים. מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה.

מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה.

סרוגים | שוב מהומות בשער שכם. רחבת השער היא המתחם הציבורי הפופולרי ביותר בתקופת הרמדאן, ועשרות אלפי אנשים עוברים או יושבים במקום מדי ערב. בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם. עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים. מסיבות שהשתנו חדשות לבקרים, להציב מחסומים שמנעו מהתושבים להיכנס לרחבה. באחרונה התנגד ראש השבכ, נדב ארגמן, להצבת המחסומים ברחבת שער שכם, פעולה אשר הביאה. שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה. על פי הדיווחים מפכל המשטרה, יעקב שבתאי הנחה להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם בעקבות העימותים בבירה. אתמול התייחס המפכל לסוגיה הנפיצה סביב רחבת המדרגות, ואמר כי המשטרה חוסמת אותן כל חודש רמדאן בשנים . שער שכם הוא לא רק שער כניסה לעיר העתיקה, אלא גם אחד השטחים. מאות צעירים ערבים שנמצאים במקום . המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. עם רדת הלילה וסיום צום הראמאדן חזרו.

שער שכם מחסומים - מירושלים לעז×", ×"רך ×"טיקטוק: נקו×"ות ×"מפתח ×'×"רך ל×"סלמ×" / בשעה זו מתכנסים מאות אנשים במתחם שער שכם.. עם רדת הלילה וסיום צום הראמאדן חזרו. המשטרה הציבה עשרות מחסומי לחץ בסביבת שער שכם ובכניסה לרחוב יפו מאיזור שער שכם, לקראת הפגנת ארגון להב״ה. על פי הדיווחים מפכל המשטרה, יעקב שבתאי הנחה להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם בעקבות העימותים בבירה. העימותים פרצו על רקע החלטת משטרת ישראל להציב מחסומים בסמוך למדרגות מתחם שער שכם, על מנת למנוע ישיבה עליהן במהלך חודש הרמדאן, מחשש להתקהלות . שער שכם הוא שער הכניסה הראשי של תושבי מזרח ירושלים הפלסטינים לעיר העתיקה.

על פי הדיווחים מפכל המשטרה, יעקב שבתאי הנחה להסיר את המחסומים שהוצבו ברחבת שער שכם בעקבות העימותים בבירה שער שכם. עימותים אלימים גם בשער שכם בין שוטרים.